fredag 10 augusti 2012

Fot-dag

Gipsavgjutning av mina fötter
Idag har det varit full dag med fot-aktiviteter. Först hade jag en tid hos BOTen i Boden, för att få individuella fotinlägg till mina skor (då jag fått problem med fascia under foten). Under tiden åkte Per till Kalix för ett jobbärende.  På eftermiddan hade jag tid hos sjukgymnast på S.T.a.R i Bergsviken (Piteå). Han analyserade min löpteknik och trodde till stor del att mina problem kommer från den. Så nu har jag fått tips om förändringar och lite övningar som jag ska köra månaden ut. Han såg det som väldigt hoppfullt att jag skulle bli bättre inom denna månad, så det känns bra. Tyvärr så når jag inte mitt mil-mål inom augusti, men jag får ta det på lite längre sikt. Jag springer ju gärna på vintern också om det inte är allt för kallt.

Inga kommentarer: