lördag 8 juni 2013

Lördag i Skellefteå

Har haft en toppendag i Skellefteå med tre fina tjejer, Eva, Erika och Malin. Inte så mycket shopping för min del, men handlat lite. Skillnaden mellan shopping och att handla är att det man handlar är sånt man behöver, och shoppa är impulsköp (jag tror det var så Erika beskrev det). Och jag handlade typ ett munstycke till vattenslangen och hundgodis. Låter kul :)
Fotot från webben
När jag kom hem hade det kommit in en geting... Är det något jag ogillar är det getingar (har blivit stucken). Det är nästan så jag börjar gråta när jag inser att jag måste få ut den eller döda den NUU. Jag kan inte lämna hemmet och hoppas på det bästa (typ att den sjävdör)... Jag fick ut den med hög puls och skräck i blicken. Det känns som jag ska dö om den sticker mig... Fick väldiga utslag när jag blev stucken, så jag vet inte om det blir värre andra gången man får sig ett stick... och jag vill inte riktigt provocera fram det för att få veta heller...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde inte det fanns så fina brudar i Västerbotten.
Hade man varit yngre så hade man packat säcken och gått över gränsen. :) /-Anders

Bjelfen sa...

Ha ha, de är ju Arvidsjaur-tejjer :-)