söndag 2 december 2012

Sunnetur

Veckan som gått började på måndag med bilresa 100 mil ner till Sunne. Vi bodde på Prostgården, som Richard (Tentipianställd) och hans fru Elisabeth äger. Fina rum och vackert läge.
På tisdagen började allvaret med organisationsutveckling och rutinskrivande. Det fortsatte även på onsdagen.
Onsdag eftermiddag fick vi gå "hinderbana" med lite tävlingsmoment. Det var riktigt härligt att få röra på sig. Mat i skogskoja, första gången jag testar vildsvin. Efter maten var det meningen att bada badtunna, men jag tänkte passa på att träffa Maria. Det var dålig täckning på mobilen i området, så inte förrän jag (och några till) var på väg tillbaka till Sunne fick jag reda på att hon var i Karlstad. Missflyt...
Madde, Patrik och Lena G sitter koncentrerade med rutinskrivande. Vi var totalt 16 personer som mest, men jag har verkligen inte varit aktiv med kameran...
Torsdagen fick vi föreläsning om personlig utveckling med Tomas Enhager. Från 8 på morgonen till över 8 på kvällen... Så nu är jag riktigt utvecklad :)
Fredagen ännu mer organisationsutveckling och sen julbord på Selma hotell. Gissa vem som körde bilen hemåt mestadels av tiden...? Ibland är godis bra för att hålla skärpan uppe. Skönt att komma hem i alla fall. Kokkos reste raggen när jag äntrade dörren med min stora resväska. Svansen kom igång sen. Per hade fixat middag så jag behövde bara sätta mig ner. Skönt, för jag var galet trött...

Inga kommentarer: