fredag 7 september 2012

Objektiv

Per tog denna bild igår, på mig och hundarna med mitt nya objektiv. Jag tycker bilden blev så fin. När det gäller mitt objektiv så vill jag bara säga: handla inte av Pixmania om ni har bråttom eller behöver reklamera. Jag beställde och betalade i slutet av maj. Efter fem veckor fick jag ett objektiv som inte var okay. Reklamerade, fick skicka tillbaka och sen en lång väntan och massor av mail från mig för att höra när jag får ett ersättningsobjektiv. Förra veckan fick jag äntligen det... Om jag är missnöjd med objektivet skulle jag knappast orka en omgång till med reklamation. Ska aldrig mer handla där, även om de är billiga... Det skilde rätt mycket i pris från Cyberphoto som jag tycker är en bra nätbutik.

3 kommentarer:

Maria sa...

Jättefin bild! Tråkigt när det krånglar när man handlar över nätet. Man känner sig ganska så maktlös.
Hoppas det nya objektivet håller sig bra! Kram

Matti sa...

Cyberphoto är kanonbra att handla med. Som du skriver, kanske inte alltid billigast men ibland så kan det vara värt det. Beror ju på...

Sedan kan man ju alltid fråga på Cyberphoto vad de kan göra på priset kanske...

Anonym sa...

Urläcker bild!! :-)