tisdag 4 oktober 2016

Tisdag utan planer

En vanlig tisdag, inga inplanerade aktiviteter så jag får göra vad jag vill :) Ja, hundarna får sin mat såklart, sen bus i rasthagen. Tog sen Banne med till stranden för lite egentid. En bjelfie fick det också bli. Ja, så här ser jag ut idag. Den osminkade, bleka sanningen. Men jag får skratta, leva och må även om jag inte är så piffig :D
Banne ville ta en tur med båten. Det gillar alla hundarna. Blev dock ingen färd idag, utan en tur med vagnen istället. Alla utom Kokkos fick dra. Hon äter medicin sen operation av tänderna, så hon ska inte anstränga sig så mycket.
Tycker om när det är ljust, men får leva med att min älsklingstid är mörk. Vintern är fantastisk, men alldeles för kort ljus tid varje dygn. Och den tid det är ljust är jag på jobbet... Kanske skulle börja med andra arbetstider...

Inga kommentarer: