lördag 15 november 2014

Veckan som gått

Det har varit mycket i veckan och jag har slitits itu av att behöva vara på jobbet. Jag vill ju vara med hundarna! Måndag flexade vi ut tidigare. Då kunde jag vara med hundarna mer innan träning på kvällen. Tisdag heldag på jobbet, vilket slet, men jag hade hela kvällen med djuren. Onsdag slutade jag tidigare för att få många timmar med hundarna innan träning. På kvällen kom Per hem så torsdag blev en extra lång dag på jobbet. Började tidigare och slutade senare... Flextid är toppen! Dessutom var jag på föreläsning med Ancha på kvällen... om att hitta sitt inre driv... Det kräver ett eget inlägg, men jag lämnar det och den som är intresserad får fråga. Fredagar brukar jag jobba hemifrån, vilket jag även gjorde denna fredag... Skulle dessutom till veterinären för att Baloo skulle få sin andra vaccinationsspruta. Första försöket misslyckades, vätskan for utanför. Andra försöket gick bra och Baloo var jätteduktig, även om han gnällde lite. Kokkos och Kirri var med i bilen, vilket gjorde att valpen skrek mindre. När jag haft honom med till jobbet någon gång har han skrikit nästan hela halvtimmen till jobbet... tror mest för att han inte vill vara instängd i en bur... men det går bättre och bättre. Och nu med gammhundarna så gick det riktigt bra. Bilden är från onsdagen, då jag hann vara ute med hundarna i ljuset. Riktiga husk-isar :)

Inga kommentarer: