torsdag 30 oktober 2014

Ibland sover han

Ibland sover han, björnen Baloo. En stund inne på mattan och en stund i hundgården. Jag har lyckats baka både Decemberbröd och enkla potatisbakelser mellan varven. Än sover han inne med mig på nätterna. I sin bur (öppen) med mig på madrass utanför. Egentligen bör jag nog vänja honom att sova ute om nätterna med de andra hundarna, men jag hade som tänkt få honom rumsren först... få se hur det går. Han är van att sova ute om nätterna sen tidigare, men då med sina syskon och mamma. Kokkos verkar vara en rätt bra "plastmamma", men hon är inte så leksugen. Där hoppar Tinos och Hilima in... Hilima har börjat vilja leka med valpen och är riktigt försiktig jämfört med Tinos. Jag gläds åt de framsteg Hilima gör, då hon är lite annorlunda.

Inga kommentarer: