söndag 6 oktober 2013

Boden

Det är inte ofta jag är till Boden, men idag blev det en tur dit. Precis hela dagen gick åt för att köpa snöslunga och halm. För först förbi Storheden för några små ärenden, som i slutändan tar mer tid än man kunde ana. Jag hade tänkt att köpa något träningsplagg, men hade lagt det sist i prioritet... och när vi kom dit var jag så grymt less att jag inte kunde tänka mig att gå in i en affär till. Men vad duktiga vi varit på att effektivt handla precis det som var på listan! Och nu har vi även fått se lite småbyar mellan Avan och Älvsbyn. Det är så trevligt med GPS som tar en på vägar man annars inte visste fanns :) Bilden har jag tagit med lång slutartid nere vid vattnet i Fristad. Hade inte kamera med mig på vår tur, men vi fick se en fantastisk regnbåge när vi stannade till i Älvsbyn för en kafferast.

Inga kommentarer: