tisdag 13 januari 2015

Vintermörker

Usel mobilbild, men en liten uppfattning om vår tur i vintermörkret. Helt perfekt temperatur, -15. Tikarna fick dra, Baloo sprang före och Kirri stannade hemma med Per. Snöade så det gick inte att se så långt framför. Här ser man ljuset från biltestanläggningen nära flygplatsen. Härligt att vara ute efter hektisk dag och skallebang. Även om inte huvudet mår bättre så är allt så mycket skönare ute och jag vet att jag druckit för lite vatten. Igår var en förvirrad kväll med pyspunka, kompressor inte starta, fixa skjuts till träningen och i stressad känsla leda första Body Pump-passet på några veckor. Nja, det gick väl "så där". Jag glömde dessutom dricka och har inte vätskat upp sen dess då jag har varit så fokuserad på alla måsten på jobbet. Fasen att det aldrig lugnar ner sig, det är mycket eller ännu mer. Aldrig lagom... Känner mig inte tillfreds i situationen. Kanske dags att göra något åt det. Hur gör man?

Inga kommentarer: