söndag 10 februari 2013

Vinkat

Inga bilder tagna idag, det har ändå varit möjlighet. Hade kunnat ta bilder på återvinningsgården när vi lämnade av en massa kartong, papper och plast där. Men nä, jag tog inte med kameran (även om det finns på mobilen förstås). Sen lunch med Malin på Grace café, men ingen bild där heller. Vi åkte för att springa med hundarna en bit från K4, ingen kamera med alls. Vi sprang 8 km, fast vi hade planerat 6 km. Det gick riktigt bra och imorgon blir det vila från spring. Efter middagen vinkade jag av Per som drog neröver, Linköping är målet. Jag är glad att jag själv inte behöver flänga runt så mycket i jobbet. Det kan väl vara skoj någon gång, men inte varje vecka. I och för sig så kör jag 9 mil per dag för att ta mig till och från jobbet. Funderar om jag ska ta en tältnatt kring Moskosel i veckan. Jag är väldigt sugen på att testa en prototyp som jag har i min hand just nu... Så slipper jag en resa till och från jobbet :) Ska ta med kameran...

Inga kommentarer: