tisdag 11 december 2012

Oj

Oj, hade ju tänkt mig ett inlägg igår, men det liksom föll bort ur medvetandet. För mina vänner som håller koll på mig via bloggen; veckan som var har jag tränat en hel del. Tre Body Pump-pass, ett crossfit och ett Yoga-flow. Denna vecka började dessutom med ett Body Pump-pass. Hundträning räknar jag inte som träning för min del även om jag inte är helt stilla.
Eftersom jag har haft en svacka i träningslusten så känns det riktigt skoj att känna sig på G igen. Kommer nog inte att ta mig tiden för fem pass i veckan för egen träning, men det ska inte vara omöjligt. Ett crossfit-pass på 20 minuter ger otroligt mycket per tidsenhet och löpning tar inte så mycket tid i anspråk heller. Om man inte springer långt förstås :) 4% av dygnet bör jag kunna satsa på egen träning. Fast som det ser ut hemma nu så bör jag nog satsa 8% på städning :)

Inga kommentarer: