lördag 8 december 2012

En lördag i december

Les Mills bild
Idag var jag och Anneli till Luleå för kvartalsutbildning i Body Pump. Det var riktigt bra! Musiken okay, men själva utbildningen var super. Få feedback på sin teknik och bra tips i övrigt. Jag är nöjd. När jag kom hem blev det en sväng ut med hundarna för att sen göra mig i ordning för att åka till en kompis i Piteå, Marina. Kanske blir det dans på Folkets Hus, känns inte som jag riktigt, men jag är säker på att det blir skoj. Gillar inte det nya sättet att dansa foxtrot på... en del liksom gnuggar pannorna mot varann och diverse annat som jag inte riktigt känner mig bekväm med. Vanlig hederlig foxtrot är min grej :) Hur som helst ska jag iväg nu och ha roligt. Ha en bra lördagkväll alla miljoner läsare (ironi) :)

1 kommentar:

Fia sa...

Det kallas att "gnussa" och jag gillar det inte heller..