fredag 7 december 2012

Jobb och ute

Hade tänkt jobbat hemifrån på fredagar så mycket det går. Vi brukar sluta tidigare på fredagar och då blir pendlingen så stor del av arbetsdagen. Tid som jag skulle kunna ägna mig åt att köra hund till exempel.
Idag tog jag en långlunch så jag fick vara ute med hundarna medan det var någorlunda ljust ute. Det lilla ljus man kan få, det blir inte mycket på en dag denna tiden på året. Trodde jag skulle ta en vanlig kort jobbfredag, men den blev nog den längsta i år. Försöker utreda sånt som krånglat ihop sig, men det är så många turer hit och dit att det känns som jag aldrig kommer i mål.
Renar fick vi i alla fall se på vår lunchtur. Suddigt blev det, hade för lågt ISO för det mörker som råder... Får väl hoppas jag får en ny chans någon gång till en skarpare bild.

Inga kommentarer: