lördag 10 januari 2015

Lördag idag

Mycket skönt med helg! Min hjärna går på högvarv och jag har inte sovit så bra - trots att jag tränat hela livet på att sova, varje natt. Upp tidigt och ge hundar frukost. Senare en slädtur. Per körde skoter och jag hundarna. I skogen gick det bra men sen brakade helvetet loss på sjön. Ovanivatten upp till knäna och släden började väga hur mycket som helst. Borde ha vänt, men jag kämpade med att springa i vattnet och trycka på släden så att hundarna skulle kunna ta sig framåt. Vi klarade det, men sen var jag slut. Hundar, selar och släden tog jag in för att torka. Mina kläder likaså. Jag hade lunchdate med Eva, Malin och Erika så sen åkte jag in till Arvidsjaur och hade en riktigt trevlig träff. Det känns verkligen länge sen sist vi satt och "hängde" på fiket. Hoppas det blir repris snart. Bilden är från min mobilkamera. Baloo var också med men han är så långt fram att han inte syns. Per körde med skotern före och "valpen" vill hinna med honom...

Inga kommentarer: