fredag 18 januari 2013

Summering av veckan

Bilden tog jag för några dagar sedan
Denna vecka har varit extrem med jobb och en massa övertid. Arbetsveckan avslutades på ett trist sätt. Kring lunch skulle servern startas om (den är i Stockholm, tror jag) och något gick fel. Nu går jag i ovetskapen om fredagens jobb måste göras om eller om de lyckas få igång servern utan att återställa från backup. Det enda positiva med att servern varit nere är att jag fått prioritera jobb utanför datorn, som att rensa i pärmar och göra lite fint på mitt kontor. Det känns i alla fall bra. Bra känns också träningen, som gör att jag orkar bättre och får ut jobbstressen ur kroppen. Kvällens löptur var dock väldigt energilös och jobbig. Ont i magen fick jag också. Det är nog sova jag behöver som mest nu. Imorgon ska jag ha sovmorgon!!!

Inga kommentarer: