lördag 5 juli 2014

Fredag

Jag hade skulle jobba hemma förmiddan och hade ställt klockan på 7, en sovmorgon på 1,5 timme. Tydligen hade min SONY-telefon något annat. Den hade slagit av sig, där den satt i laddaren. Det ska inte ha någon betydelse, den ska ringa ändå. MEN det gjorde den inte. Så halv 9 vaknade jag av mig själv, 3 timmar senare än min normala tid. Lite stressande, men jag satte mig vid datorn direkt och fick undan det jag hade planerat + mailen, rätt så snabbt. Sen lite ärenden, skogsarbete och helg.
På kvällen var det så fint väder, jag tog en promenad med hundarna på stranden medan Per såg fotboll. Inte under hela matchen, men en stund. Fotade min nyinköpta Dahlia tillsammans med solnedgången. Sen försvann jag i spioneriets värld. Läser "Spionen på FRA" av Anders Jallai. Den är så grymt spännande!!!

Inga kommentarer: