lördag 1 mars 2014

Utomhus

Sovit i tält med hundarna inatt. En prototyp som jag testat. Det var dock rätt varmt, så det är svårt att säga hur mycket kondens det skulle bli vid "riktig" vinter. I stort var jag mycket nöjd med tältet ändå.
På dagen åkte jag till Framnäs där Linda och Rut hade arrangerat lite gemenskap runt elden. Hade hundarna med mig och de fick leka lite med en unghund som var med. Kirri lekte riktigt bra med hunden, medan Kokkos mest ville vara ifred från den. Annars brukar det vara hon som vill leka. Mycket trevligt hos Linda och många skratt. Sen åkte jag för att hämta Per på busstation. Vi schamponerade Kokkos med det medel jag fick med mig från veterinären. Känner mig skeptisk att det ska hjälpa mot hennes klåda, men jag kan inte vänta till sommaren (då det brukar vara bättre).

Inga kommentarer: