onsdag 5 mars 2014

Grått

Solen har verkligen inte visat sig mycket senaste månaden. Grått, grått, grått. Bilden är från denna tid ifjol, då vi var till Sandviken. Trots det gråa kan man göra något skoj. Idag jobbade jag halva dagen och åkte sedan ut en lång tur med hundarna. Inte jättelång, men så de blev ordentligt trötta (även jag). Åkte en omväg in till Arvidsjaur och till mina föräldrar. Per var hemma så han tog sedan släpet med så vi körde bort en massa "icke behöver grejer" till Röda Korset och skrot till återvinningen. Skönt att få sådant gjort. Sen var det dags för Per att åka till Umeå igen och jag schamponerade Kokkos själv med veterinärens schampo. Det gick bra att göra det själv, Kokkos var lugn även om det syns att hon inte tycker om det. I skrivande stund ligger hon med huvudet på min fot. Mysigt :) Imorgon får jag finfrämmande från Piteå. Min vän Marina kommer med hennes pojkar som har sportlov. Ska bli så skoj :) Och på fredag ska jag till Piteå och kolla upp cellförändringar. Inte skoj. Men min inställning är att det inte är något fel på mig, jag mår ju bra. Och då är det säkert inget fel heller. Sov gott!

Inga kommentarer: