söndag 17 mars 2013

Spring i benen

Foto: Per
Länge sen jag skrev något om träningen... I helgen har det i alla fall blivit två löppass. Ett på lördag sen Per kom hem från Danmark och ett idag där hundarna fick följa med. De fick vila från springningen lördag, då de sprang en massa på lördagens morgon efter tältningen. Satt just och tränade in lite koreografi inför måndagens Body Pump-pass. Tre låtar hade jag tänkt hinna få in i min hjärna. Håller på att vara redigt less de gamla låtarna, så det blir så trevligt med lite nytt :) Till veckan får jag styra min löpning bäst jag vill, då Per  bland annat är i Finland. Brukar alltid passa på att springa när jag har Body Pump, så att jag träna dubbelt den dagen och är hellre helledig en annan dag.

1 kommentar:

Fia sa...

Så duktig du är...själv börjar jag nedräkning tills natt jobbet..blir mer träning då..