tisdag 12 februari 2013

Fettisdag

Har inte använt kameran idag heller, men lägger ut en bild av mig själv som jag tog på dagen ett år sedan. Bilder på semlor kanske hade passat bättre, men nu hade jag ingen sådan. Jag kan inte likna mig med en semla heller, då jag inte riktigt är så fet... men kanske lite söt ändå på denna bild =D
Vi har ätit semlor på jobbet idag, dessutom fyller Ove 70 år, och han hade kladdkaka med sig. Gott, gott :)
Nu ska jag lägga mig med boken "Vargen, den jagade jägaren" (Henrik Ekman). Sov gott!

4 kommentarer:

Fia sa...

Nog är semlor gott men jag tycker att det har blivit lite "hysteri" runt det, känns tur att vi inte har traditioner på vare sig semelätardag eller andra maträtts måsten just denna dag..Sov gott..

Bjelfen sa...

Nog är det hysteri alltid...

Maria sa...

Fina Lena. Även om kortet var ett år gammalt så är det kula att se dig så glad! Det smittar av sig:)

Bjelfen sa...

Tack Maria, skoj att det smittar :)