tisdag 8 december 2015

Hänt sen sist

Baloo
Vad har hänt sen sist? Kört hundar, kört skoter för att göra spår till hundkörningen.. men inte på isen, den är inte säker än. Kirri har gjort illa örat längst ut, vet inte om det är Kokkos som nafsat eller om han lyckats fasta i något vasst. Har gått igenom hela hundgården/kojor och inte hittat annat än Kokkos vassa tänder. Men det måste ha oturats, för de är bästa vänner. Eller också har Kirri tagit bort det vassa. Ätit julbord på Lappis med arbetskamrater. Riktigt trevligt! Så otroligt länge sen jag var ut på trevligheter sent på kvällen. I och för sig var vi hemma kring 23 så det blev inte supersent. Glöggkväll hos Malin med vänner har också förgyllt en vardagskväll. Det är verkligen inte ofta jag träffar vänner nuförtiden. Hade jag inte haft Body Pumpen på måndagar så skulle jag väl inte sett mer än mina arbetskamrater om veckorna. Trivs så bra hemma/ute med hundarna, men till slut blir jag väl folkskygg om jag inte tränar mig socialt. Nåja, jag vet inte om det hänt så mycket mer... jag är inte så frekvent i mitt skrivande, så snart har jag ingen läsare kvar. Kanske har bloggen tjänat ut sitt syfte? Vad då syftet var från början? Måste hitta meningen med detta, annars är det bara lägga ner. Gillar att skriva, gillar att fota (även om det blivit tunt med det på sistone)... men kanske det blir i annan form sen. Vi får se...

Inga kommentarer: