tisdag 3 november 2015

Oj vad tiden går...

Oj, vad tiden går. Kan knappt fatta att det är november redan. Ute är det plusgrader och hundarna får dra mig på sparkcykeln. Eller Per när han är hemma om helgerna. Han är tyngre så det bromsar lite bättre när han kör :) Förutom köra hund så hinner jag inte så mycket om veckorna, är mest trött och vill egentligen bara gå och lägga mig när jag kommer hem. Före 20.00 har jag sagt till mig själv att det är förbjudet att lägga sig... men sen är det okay :) Inte så mycket till liv, kan man kanske tycka, men jag hinner vara med hundarna både tidigt på morgonen och efter jobbet fram till jag lägger mig. Sätter nästan aldrig på tvn på veckorna.
I helgen var vi till Jokkmokk, alltid lika roligt. Träffa hundar och surra med våra fina vänner där. Berikande för själen. Söndag var vi hemma då Per fyllde år. Jätteskoj att få besök! Bilden på huset tog jag vid förra fullmånen och belyste huset med pannlampan. Några sekunders slutartid... tycker det blev rätt häftigt... inte så ofta jag tar fram kameran numer... väljer att sova, vilket jag ska ta itu med nu. Sov gott!

Inga kommentarer: