måndag 3 november 2014

En varm och en kall bild

Kokkos och Kirri är radarparet. Skulle inte vilja skilja dem åt, då de verkar tycka så mycket om varandra. Det fungerar också att ha Baloo med dem, de är snälla hundar båda två. Varma färger och en varm känsla när jag ser på bilden.
Har varit på jobbet idag och Baloo har följt. Det har gått över förväntan, men han ska få vara med radarparet imorgon om jag inte hinner ändra mig och stannar hemma. Skulle ha semester tre dagar till, men jag känner att jag inte riktigt kan, så jag hoppas slutet av veckan går bättre. Kalla färger i bilden (och lite varma), men det var inte speciellt kallt ute. Kring noll. Till vänster syns hundstallet upplyst, bakom den har vi en stor rasthage. Skulle själv inte byggt på detta vis om jag hade gjort det från grunden, så man får försöka göra det så bra man kan för hundarna. De har i alla fäll bättre utsikt nu.

Inga kommentarer: