söndag 2 november 2014

Baloos förta natt ute

Ingen bild idag. Baloo har sovit sin första natt ute med Kokkos och Kirri. Det har gått jättebra för honom. Han är ju van att sova ute sen yngre valp. Värre för mig... Att släppa taget och tro att allt går bra utan att jag finns där. Han är ju så liten, drygt 11 veckor bara. Men det är nog som Stina säger, att det blir värre för honom att sova ute om han får vara för mycket innehund. Nu ligger hela flocken inne en stund efter motion, middag och rasthagebus. 
Men det är inte bara oro för Baloo som gjort det svårt för mig att sova. Hostan från helvetet höll mig vaken många timmar inatt. Men nog är jag ändå lite piggare än början av influensan. Känner mig inte febrig i alla fall. Det går åt rätt håll.

1 kommentar:

Fia sa...

Jag har också hosta..hemsk hosta detta är..Krya på dig