fredag 10 januari 2014

Bit ihop

Det har varit så mycket...länge, ibland så jag tappar lusten till allt. MEN jag är så duktig att bita ihop. Jag vet ju att det ibland finns ljusglimtar och när de kommer så känns allt toppen. Har fått ilningar i tänderna, kanske för att jag biter ihop rent fysiskt utan att jag märker de. Hur som helst var jag till tandis idag för att försöka få bukt med det hela. Försök nummer ett är att hoppas att det är tandhalsarna och inte en spricka. Så om behandlingen hjälper (någon flytande plast som ska täcka område) så behöver jag inte dit igen. Hoppas jag slipper. Min bil har också fått service idag och nu har delen till snöslungan kommit så de kan reparera den till veckan. Jag vill inte bli allt för vältränad av all snöskottning.
Har ni någon ljusglimt att bjuda på så är den varmt välkommen...

1 kommentar:

Maria sa...

Ibland kan livet verkligen suga musten ur en, och msn funderar på vad det är för mening att springa i ekorrhjulet...Men så en vacker dag kommer en BRA dag och få blir man lugn och full av energi igen. Det kanske är detta som är livet? Många verkar ha det likadant.
Iallafall så hade jag stora problem med ilningar i tänderna som var mycket smärtsamma för ca 10 år sen när livet gick i megafart. Det visade sig att jag pressade tänder när jsg sov, omedvetet, och det som hjälpte mig var en bettskena. Den var dyr som attan, men värd varenda krona när jsg slapp det onda. Den hänger med mig än idag.