lördag 23 november 2013

Aktiv lördag

Idag var vi med på "Julupptåget" som Helena L och Marlene S arrangerat. Riktigt trevligt att träffas ett helt gäng och fara ut och springa samtidigt och ibland tillsammans. Jag och Per sprang 7 km i lugnt tempo, riktigt skönt. Godfika hos Helena efteråt. När vi kom till Fristad skulle Per plugga (snart tenta) så jag tog hundarna med på en lång skogspromenad. Det går bra att gå i skogen nu när snön tinat ner. Hundarna sprang lösa och höll sig i närheten. Det har blivit alldeles för lite skog och mark på senaste tiden och det känns nästan som jag dör en bit för varje dag som jag inte prioriterar det jag gillar mest. "Allt har sin tid" säger man, men det går inte att komma ifrån att flytta suger lite. En väldigt utdragen flytt dessutom med många beslut som inte är tagna än. Trevlig Helg där ute!

Inga kommentarer: