onsdag 17 december 2014

Håret

Under några månader har jag tappat massor av hår och fått en ojämn och rätt så kort riskvast på huvudet. Det är inte skoj alls! Har varit till doktorn och det de har konstaterat är järnbrist. Ska det verkligen vara mitt givande av blod som gjort att jag tappat så mycket hår? Har börjat med det nyligt, kanske ett år sedan ca 3 ggr och ätit järntabletter i alla fall ibland... Är det så skört att man inte kan ge blod utan problem...? Har i alla fall varit till Anja och klippt mig nu för att håret inte ska vara allt för knasigt. Nu får jag skratta när jag ser mig i spegeln :D Tycker jag ser ut som Salem Al Fakir! Jag gillar honom, men har inte förlikat mig med frisyren... ingen bild av mig...knaprar järntabletter och hoppas hjälper.
http://studio.idg.se/2.1078/1.124820/spar-for-spar-salem-al-fakir

Inga kommentarer: