lördag 15 juni 2013

Flängardag

Vaknade inte speciellt tidigt... Blev hastigt och lustigt att vi åkte till Slagnäs och skulle hjälpa till lite. Mor och Far listade sjöstugan. Försökte hjälpa till, men blev nog mer i vägen.
Vi sjösatte båten och kokade kaffe istället. Blev en liten säng ut med båten också.
Det är fint i Slagnäs och hundarna trivs också.
När vi åkte från Slagnäs kom jag på att jag hade glömt några viktiga saker i Moskosel som jag behöver när jag åker till Sunne på söndag eftermiddag (jobb). Så för att kunna sova så var jag tvungen att åka och hämta det. Åh, vad irriterad jag blir på mig själv när jag glömmer... Grässtråna tyckte jag ändå blev fina där de stod :)

3 kommentarer:

Maria sa...

Det man inte har i huvudet får man ha i benen...:)
Ska bli kul och se dig på tisdag!
Kram

Bjelfen sa...

Detsamma Maria!

Anonym sa...

Tror grässtråna var lika vackra både före din egen glömska som efter. ibland funderar man vem egentligen man är i havet av gräset som var samma i går som i dag/-Anders